המועצה לייצור ושיווק של ירקות

שינוי הרגלי צריכה

מטרת העבודה​

לעודד צריכת תפוחי אדמה ולשנות את תפיסתם כמזון משמין.

הפתרון הקריאטיבי​

הקמפיין המיתולוגי "היית מאמינה, היית מאמין? תפוח אדמה אינו משמין" אשר כלל פרסום מודעות שעוצבו כעמודי חדשות ובהם עובדות הקשורות לערך התזונתי של תפוחי האדמה, וכן תשדירי שרות בליווי ג'ינגל שהפך ללהיט.
קופירייטינג

רוצים להיות הפרויקט הבא שלנו?​

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם!

דילוג לתוכן