מכון מור
דף הבית | פרויקטים נבחרים | מכון מור
דיוור ישיר
מטרת העבודה
לעודד ביצוע בדיקות תקופתיות, דבר שאנשים נוטים להימנע ממנו.
יצויין כי הדיוור הופנה לקבוצות עובדים שהיו זכאים לבדיקות על-חשבון מקום העבודה, כך שהסיבה להימנעותם לא היתה כספית אלא רגשית.
יצויין כי הדיוור הופנה לקבוצות עובדים שהיו זכאים לבדיקות על-חשבון מקום העבודה, כך שהסיבה להימנעותם לא היתה כספית אלא רגשית.
הפתרון הקריאטיבי
ניסוח מכתבים נפרדים לגברים ולנשים, עם מסרים המותאמים לכל אחד מהם: לגברים פנייה שנועדה להעלות את המודעות לסיכונים, תחת הכותרת "כי הדברים החשובים באמת לא יכולים לחכות", ולנשים מכתב שמתמקד דווקא בהרגעת החששות ובקריאה להעניק תשומת לב גם לעצמן ולבריאותן, תחת הכותרת : "סליחה, מתי תורֵך?" בהמשך נשלחו מכתבי תזכורת שנתיים עם כותרות מתחלפות כמו "פעם אחת זה לא מספיק", "עניין של אחריות" ועוד.
פרויקטים נוספים
רוצים להיות הפרויקט הבא שלנו?
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם!